من به هم ریخته ام

من به هم ریخته ام

من به هم ریخته ام!

در حالی که گوشهایم را گرفته ام  صدای امواج دریا را میشنوم!

در حالی که می خواهم چشم هایم را ببندم باز هم روزنه ای از چشمم به اطرافم می نگرد.

شب ها تا دیروقت بیدارم و وقتی می خوابم و بیدار می شوم باز هم شب شده است و باز هم  تا دیر وقت نمی خوابم وقتی زندگی شب باشد روشنایی روز به کار نمی آید.

برایت چیزی دارم یا به زندگی فکر نکن و در روشنایی خیالی بمان یا فکر کن و در تاریکی به دنبال روشنایی باش.

یادم نبود دیر وقت است شب بخیر..........

این مطلبو یه دوست برام نوشته چون خیلی ازش خوشم میاد گذاشتم شمام استفاده کنین . به نظر شما چطوره من که اول هنگ کردم!!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

shabnam
ساعت21:23---29 مهر 1391
kheyli ghashang booood khodaeish...پاسخ:az inke matlabe mano khoondi mamnunam kheyli dooset daram

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 29 مهر 1391برچسب:, ] [ 20:26 ] [ azin ] [ ]